srijeda, 26. siječnja 2022.

Posebna veza Valentina Inzka i Međugorja (portal Republika, 26.06.2020.)

 

"Evo me u Međugorju, baš kao i 24. 6. 1982. kada sam bio u bivšoj Jugoslaviji mladi ataše austrijske ambasade za tisak i kulturu. U međuvremenu, bio sam u Međugorju bezbroj puta, a samo u ovom mjesecu dva puta" (lipanj, 2020. tijekom epidemije korone)
Inače, Visoki predstavnik za BiH dolazi iz obitelji koja je dala šest katoličkih svećenika.
 
 https://republikainfo.com/posebna-veza-valentina-inzka-i-medugorja/?fbclid=IwAR1fCULzmfChGaKMEE09Q45dEOsnI55v2RXKUUKu62pboQI81iALwVPNTVQ
 
 

Visoki predstavnik za BiH Valentin Inzko veliki je prijatelj Međugorja i redoviti je posjetitelj tog hercegovačkog svetišta mira. Povezanost Inzka i Međugorja traje još od 1982. godine kada je austrijski diplomata prvi put posjetio malo mjesto gdje se nekolicini djece 1981. godine na jednom brdašcu ukazala Gospa. Inzko je tada bio na dužnosti u austrijskom Veleposlanstvu u Beogradu, gdje je radio kao mladi ataše za tisak i kulturu.

Bez obzira na pandemiju korona virusa Inzko je i ove godine nekoliko puta boravio u Međugorju, a samo u lipnju dva puta…

 -Evo me u Međugorju, baš kao i 24. 6. 1982. kada sam bio u bivšoj Jugoslaviji mladi ataše austrijske ambasade za tisak i kulturu. U međuvremenu, bio sam u Međugorju bezbroj puta, a samo u ovom mjesecu dva puta. 1982. godine, oko crkve svugdje je bila trava, nije bilo nijednog pansiona, a spavao sam u kolima. Sada su svugdje pansioni, a malo je ostalo trave. Siguran sam da će sve ovo proći i da će Međugorje biti još jači centar molitve, ispovijedanja i pomirenja, kazao je Inzko za Dnevni list prilikom posljednje posjete hercegovačkom svetištu.

Prije 38 godina, na prvu obljetnicu ukazanja, Inzko je došao na nagovor austrijskog novinara Kurta Seinitza iz Beča (KRONENZEITUNG) koji je došao pratiti što se to događa u Hercegovini.

 Zanimljivo, Inzka i Seinitza tada nisu htjeli primiti u tadašnjem praznom Hotelu Čitluk jer se nisu najavili preko protokola u Beogradu, što jasno govori kako je tadašnji državni sustav funkcionirao.

Inzko je uvijek napominjao da je molitva u Međugorju poseban osjećaj, a nerijetko je isticao da ne može zamisliti život bez vjere te da je svaki pravi vjernik ujedno i čovjek dobre volje. Inače, Visoki predstavnik za BiH dolazi iz obitelji koja je dala šest katoličkih svećenika, a učinio je puno po pitanju međureligijskog dijaloga u našoj zemlji konstantno propagirajući prijateljstvo i poštivanje svake vjere.

(Izvor: Dnevni list)

Nema komentara:

Objavi komentar