nedjelja, 5. veljače 2017.

Zašto sam ugasila svoj Facebook profil (ili Teorija zavjere na bosanski način) - Adnan Đonlagić

Međutim, telefonski razgovor s njim me je dotukao. Tada mi je rekao da je on zapravo Nikola Tesla (koji je zapravo bio Musliman) i da je njegov brat blizanac Jonathan Moore, direktor Misije OSCE-a u BiH. Navodno ga je 5. marta prošle godine Jonathan Moore pratio i predstavio se kao njegov brat blizanac za koga se mislilo da je rođen mrtav u bolnici u Splitu 31. marta 1969. godine. Od kada su se upoznali, susreću se na tajnovitim lokacijama, a Jonathan Moore mu dostavlja mailove od Juliana Assangea, osnivača WikiLeaksa, koji sadrže informacije i upute za njegovo dalje djelovanje. Tako je saznao da je on, kao Nikola Tesla, zapravo postavio Donalda Trumpa na vlast.  Assange ga je navodno uputio i u to da mi živimo na jednoj polovini planete, a da na drugoj polovini planete žive ljudi za koje mislimo da su umrli, kao što su Hitler, Michael Jackson, George Michael (ne znam otkud mu padoše napamet baš ova imena!), ali nisu, jer ljudski vijek traje 800-900 godina. Kraljica Elizabeta nije ljudsko biće nego gušter i ona jede živu djecu! Predsjednička kandidatkinja, gđa. Hillary Clinton i njen tim su također umiješani u cijelu ovu priču. Prestrašno! Nije mi jasno kako neko može imati ovako bujnu maštu.


Prije izvjesnog vremena sam počela pisati blog. Namjera mi je bila plemenita. Uočila sam da su brojni vrijedni izvještaji, analize, novinski članci – jednostavno nestali sa interneta. Htjela sam rekonstruisati mali dio toga, obljavljivanjem onih dokumenata koje posjedujem.
Moj blog ima veliki broj pregleda. Iako je prošlo tek nekih mjesec i pol od kada sam počela pisati blog, brojni ljudi su stupili u kontakt sa mnom sa namjerom da daju svoj doprinos ovakvoj rekonstrukciji naše istorije.
Oko Nove godine povezala sam se preko Facebooka sa osobom koja se prvobitno predstavljala kao Adnan Broz, Đemal Bijedić, Adnan Moore, John Smith i na razne druge načine. Ispostavilo se da se radi o osobi pravim imenom Adnan Đonlagić. Od tada se moj život pretvorio u totalni haos. Počela sam živjeti u strahu za svoj život i život svoje djece.
Adnan Đonlagić tvrdi da mu je Facebook otvorio stotinu profila kada je u martu prošle godine upoznao svog brata blizanca, utjecajnog Amerikanca. Nakon što su se upoznali, jedne noći mu se upalio televizor na kanalu N1 i od tada on stalno prati tu televiziju. Ne samo da prati N1, već i utječe na to šta će se objaviti putem svojih postova na Facebooku. Emisija „Tri tačke“ mu služi za komunikaciju sa ostalim ljudima uključenim u ovaj projekat, a ja sam navodno jedna od njih. Objasnio mi je da taj utjecajni Amerikanac ima planove za nas dvoje i Semira Halilovića. To sve, naravno, zvuči suludo i ja sam se prestravila.
Međutim, telefonski razgovor s njim me je dotukao. Tada mi je rekao da je on zapravo Nikola Tesla (koji je zapravo bio Musliman) i da je njegov brat blizanac Jonathan Moore, direktor Misije OSCE-a u BiH. Navodno ga je 5. marta prošle godine Jonathan Moore pratio i predstavio se kao njegov brat blizanac za koga se mislilo da je rođen mrtav u bolnici u Splitu 31. marta 1969. godine. Od kada su se upoznali susreću se na tajnovitim lokacijama, a Jonathan Moore mu dostavlja mailove od Juliana Assangea, osnivača WikiLeaksa, koji sadrže informacije i upute za njegovo dalje djelovanje. Tako je saznao da je on, kao Nikola Tesla, zapravo postavio Donalda Trumpa na vlast.  Assange ga je navodno uputio i u to da mi živimo na jednoj polovini planete, a da na drugoj polovini planete žive ljudi za koje mislimo da su umrli, kao što su Hitler, Michael Jackson, George Michael (ne znam otkud mu padoše napamet baš ova imena!), ali nisu, jer ljudski vijek traje 800-900 godina. Kraljica Elizabeta nije ljudsko biće nego gušter i ona jede živu djecu! Predsjednička kandidatkinja, gđa. Hillary Clinton i njen tim su također umiješani u cijelu ovu priču. Prestrašno! Nije mi jasno kako neko može imati ovako bujnu maštu.
Adnan Đonlagić mi je objasnio da je sve povezano, naročito brojevi, kao što su datumi, brojevi sadržani u adresama, brojevi registarskih tablica. Tako je bitan i moj datum rođenja i činjenica da sam rođena u Mostaru, jer je on, kao svemogući Nikola Tesla, zamislio Mostar kao centar nove Jugoslavije, koja će uključivati i Njemačku i Ukrajinu, jer će se Evropska unija kakvu poznajemo raspasti, nakon što iz nje uskoro iziđe i Francuska.
Još uvijek nije bio siguran da li sam mu ja zapravo suđena (na temelju tih informacija koje je zaprimio) ili Mirela Halilović, sestra Semira Halilovića, koji bi zapravo trebao ući zajedno s nama u taj projekat otvaranja obavještajne agencije, koja bi djelovala pod krinkom novinske agencije, zajedno sa baletnim studijem i prihvatlištem za pse. Sve bi to bilo smješteno u stanu koji se nalazi u Ulici Sutjeska br. 12 koji je njegovo vlasništvo, ali u njemu trenutno neko živi i treba mu Halilovićeva pomoć da tu osobu deložira. Halilović bi, po njegovim riječima – trebao i sve to finansirati, jer mu duguje. Navodno je Đonlagić puno pomogao Semiru i njegovoj sestri, jer se brinuo za njih kada im je umrla majka i kada su ih prisluškivale bosanske obavještajne agencije za koje je i on radio prije nego što je otišao u penziju.
Ono zbog čega ne mogu spavati jeste činjenica da mi je tokom ovog razgovora ukazao na to da nas (njega i mene) prate bosanske obavještajne agencije, koje prisluškuju i naš razgovor, ali koje nas u ovom trenutku podržavaju i štite. Objasnio mi je da je kao bivši obavještajac u posjedu brojnih dokumenata koji potvrđuju da je MOSAD napravio pokolj u Srebrenici i da su „Markale“ zapravo inscenirane i da će mi dati sve te dokumente na uvid kada se nađemo na kafi. Da bi naglasio koliko je zapravo moćan, rekao mi je da je on hakovao stranicu FMUP-a i objavio tu informaciju na stranici Anonymousa Bosna https://www.facebook.com/Anonymous.b0snia/ putem koje se promovišu ideje Bosanske patriotske lige.
Objavljujem ovaj tekst u nadi da će ga neko pročitati i pomoći mi da nekako zaštitim svoju porodicu, prijatelje i sebe.
   
   



Nema komentara:

Objavi komentar