petak, 4. rujna 2020.

Dr Sebija Izetbegović (obraćanje u Mostaru tokom javne debate posvećene uspješnim ženama SDA, 3.9.2018.) - video drugi dio


Prof. dr Sebija Izetbegovic at the public debate dedicated to the successful SDA women held in #Mostar: "I came two and a half years ago when the debt (of the clinical center in #Sarajevo) was 100 million (BAM). We since returned 83 million (BAM)..."/Prof. dr Sebija Izetbegović na tribini u Mostaru posvećenoj uspješnim ženama iz #SDA:"Ja sam došla prije dvije i po godine na 100 miliona duga. 83 miliona smo vratili..."

"(...) Istina je da sam ja bila dovoljno hrabra da krenem u ovaj posao, ali, kažem vam, sa mnom je jedan tim koji je izvrstan. Mi to zajednički radimo i potpuno je jasno da smo svima pokazali šta znači red, rad i disciplina. Puno hrabrosti, puno posvećenosti, puno rada, malo spavanja, puno odgovornosti. Ali evo, moram nešto reći dok (...) posmatram ovu lepezu koju mi je neko sad dao i mislim da će sutra već biti da ja imam lepezu koja je od tigrovog krzna, koja je zlatna... Dakle, ne treba vjerovati onome što pročitate, treba samo vjerovati svojim očima, onom što vidite. Pacijenti, nama u klinički centar dnevno dođe 12 hiljada ljudi. Kad je gripa, kad je neka epidemija bude 15 hiljada. Ne možete slagati tolike ljude. (...) kad uđete u ulogu pacijenta ili je pacijent neko vama drag, te trivijalnosti apsolutno nisu bitne. (...) Dakle, ono što mi radimo, unapređenje liste čekanja, uvođenje najnovijih metoda (...) Mi trenutno radimo ono što klinički centar nikad nije radio. Za 2 i po godine zakoračili smo sigurno 20 godina u budućnost. Osim što smo, naravno, financijski stabilniji. Ja sam došla prije dvije i po godine na 100 miliona duga. 83 miliona smo vratili, normalizirali situaciju, imamo sve nabavke, sve je u kliničkom centru uredno, transparentno, kupujemo nove aparate, novi linearni akcelerator, magnet, CT, gama kameru - od toga ne može bolje."









Nema komentara:

Objavi komentar