četvrtak, 3. rujna 2020.

Tribina: Uspješne žene SDA, održana u Narodnom pozorištu u Mostaru, 1/9/2018 - dr Sebija Izetbegović


Prof. dr. Sebija Izetbegović govori o njezinoj kandidaturi za člana Predsjedništva BiH iz reda bošnjačkog naroda i o gosp. Šefiku Džaferoviću, aktualnom kandidatu
 #SDA za člana Predsjedništva #BiH.

"Pa, mislite li na stav odustajanja ili na podršku Šefiku Džaferoviću? (...) Ja jesam bila kandidat ali zaista nisam bila zainteresirana za takvu poziciju, što nimalo ne umanjuje čast koja mi je tom prilikom učinjena. Dakle, mene su kandidovali ljudi iz baze(?) Stranke demokratske akcije i to je zaista bila ogromna čast - evo, ovom prilikom se zahvaljujem svima koji su to uradili, i onima koji nisu, naravno. Ali ja sebe nisam vidjela u tome i jednostavno sam srcem osjećala da to nije nešto u šta ja treba da krenem, kao što sam za sve ostalo što sam radila osjećala da to treba raditi, da treba biti dovoljno hrabar i odvažan da se u to uvuče. Što se tiče gospodina Džaferovića, ja sam navijač gospodina Šefika Džaferovića. Možda zato što sam imala sreću da ga lično poznam, znam ga čitav niz godina kroz moje dugogodišnje kontakte s ljudima iz SDA. Poznajem ga djelomično i privatno, kao jednog dragog, stabilnog čovjeka odanog porodici. On je izuzetno dobar pravnik, njegov životni put je nešto što mene podsjeća na ljude Bosne i Hercegovine. (...) Mi se možemo personificirati u njegovom liku. To je čovjek iz jedne lijepe, pristojne bosanske porodice koji se borio cijelog života, ima brata i sestru... Studirao, radio studije, pokušavao da postigne najbolje rezultate - bio je najbolji student, što ja nisam bila, ali ništa ne mijenja na stvari - zbog toga mi je još draži, malo je drugačiji nego što sam ja. On je jednostavno ono što kažu - decent man. On je jedan drag i pristojan čovjek, ekstremno dobar stručnjak. On je posvećen, učestvovao je u svim zakonima koji su se u ovoj državi donosili, u izgradnji Bosne i Hercegovine. On je čovjek koji zna šta znači zaraditi hljeb, i zbog toga treba glasati za Šefika Džaferovića a ne za nekoga ko je cijelog života živio od budžeta." "(...) Posebno su Vas podržale žene." "Pametne su žene."

Nema komentara:

Objavi komentar