četvrtak, 3. rujna 2020.

Tribina: Uspješne žene SDA, održana u Narodnom pozorištu u Mostaru, 1/9/2018 - gđa Đemila Grabriel


 Gđa. Đemila Gabriel, počasni konzul BiH u Australiji govori o svojim uspjesima na koje je najviše ponosna:

"Želje vas uvijek vode ka ostvarenju vaših ciljeva. (...) Da li je lako biti uspješan? Nije lako. Nije lako jer kad postignete uspjeh vi znate da morate da plivate, morate ostati na vrhu. Nije to samo - dođeš do uspjeha, i tu si. To je svjetski poslovni svijet, to nije u malim sferama. To je ipak na svjetskoj sceni. Ako si na vrhu, možeš čak preko noći da potoneš. Znači, moraš da naučiš da plivaš kao riba. (...) Ustvari, iskreno da Vam kažem, da Vas ne lažem, ja sam na svaki svoj uspjeh ponosna, ali moj prvi uspjeh na koji sam bila najviše ponosna je moja druga diploma (...) Još nisam dostigla svog muža koji ima završenih pet fakulteta, ali ima vremena. (...) Zatim, drugi, možda to djeluje malo previše da kažem, ali moram reći, osjećala sam se izuzetno ponosno kada sam uspjela da uđem u krug milionera. Sa zarađenim novcem, da se razumijemo. Sa zarađenim novcem, jedna žena iz BiH da uspije da uđe u krug milionera."

Nema komentara:

Objavi komentar